Pred VN Argentine

V mestnem času pred VN Argentine v paddocku niso počivali. Yamaha je že pred začetkom sezone poskrbela, da sta njena dosedanja dirkača, eden največjih dirkačev vseh časov Valentino Rossi in njegov moštveni kolega Maverick Viñales z njo podpisala novi, 2-letni pogodbi. Veliko več vprašanj je trenutno pri najbolj superiornih moštvih ta hip, pri Hondi in Ducatiju. Ekipa Repsol Honde je en sedež za naslednji dve leti zapolnila že pred sezono, saj so novo pogodbo podpisali s 4-kratnim svetovnim prvakom Marcom Marquezom, tako za 2. Hondin sedež ostaja odprto vprašanje, kdo bo zasedel drugi motocikel, na katerem trenutno sedi še en Španec Dani Pedrosa, ki pa z Hondo nikoli ni postal svetovni prvak, kar so pri tem japonskem moštvu od njega vseskozi pričakovali. Honda, ena najboljših ekip v prvenstvu MotoGP vedno cilja na najboljše dirkače. Tudi tokrat ni nič drugače. Eden od kandidatov za Hondin dirkalnik je Francoz Johan Zarco, ki je bil v sezoni 2017 novinec, a kljub temu osvojil 2 drugi mesti in 1 tretje mesto, ter skupno 176 točk, kar mu je kot novincu v MotoGP-ju prineslo končno 6. mesto. Tudi letošnjo sezono je začel s solidnim 8. mestom, boljšega mesta na VN Katarja so ga stale gume, ki so se precej obrabljale. Drugi kandidat se je ponudil kar sam in sicer dirkač moštva LCR (poltovarniška Honda) Cal Crutclow, ki meni, da bi bil to za Hondo najlažji korak, hkrati pa dodaja, da bi bil nad Hondo izjemno razočaran, če mu ne bi ponudila mesta v tovarniškem moštvu. Še več vprašanj pa se pojavlja pri italijanski ekipi Ducati. V vmesnem času se je tudi veliko špekuliralo, ali bo Ducati Andrei Doviziosu ponudil novo pogodbo, ki bo morala biti močno izboljšana, saj po trenutni pogodbi, ki se mu izteče s koncem letošnje sezone, zasluži le 2.500.000 evrov, medtem ko njegov Ducatijev sotekmovalec Jorge Lorenzo zasluži kar 12.500.000 evrov. Do danes novic o podaljšanju pogodbe Doviziosa z Ducatijem še ni, kar pomeni, da za prihodnjo sezono še ni zaseden noben Ducatijev sedež.

Velika nagrada Argentine od leta 2014 poteka na novo zgrajenem dirkališču Autódromo Termas de Río Hondo. Dolgo je 4.805 m, široko 16 metrov, ima 5 levih in 9 desnih zavojev, najdaljša ravnina pa je dolga 1.076 m. Dirkači bodo letos na dirki prevozili 25 krogov, kar znaša 120.125 metrov. Rekord steze leta 2015 postavil Valentino Rossi s časom 1'39.019.

Upam si trditi, da nas čaka fantastičen konec tedna, v katerem bomo spet priča razburljivim dogodivščinam na sami stezi. Pričakujem, da se bo veliko dirkačev že v soboto borilo za najboljši štartni položaj, če sklepamo po tem, kaj se je dogajajo v Katarju. Zato, naj se dirkaški vikend v Argentini začne!

VIRI:




Komentarji

  1. "Misliš, subjektivno zaradi slike? Ali zaradi teksta? Ja, navijam za Marqueza." Unknown, opravičujem se za izbris komentarja.

    Tukaj je moj odgovor.

    Glej, favoriti so znani. In če sklepamo po prvi dirki, lahko zmaga 5-6 dirkačev. Vendar, nekje sem prebral, da se Dovi boji Honde, ker so bili močni že v Dohi, kjer naj ne bi bilo dirkališče po merah Honde.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vec kot ocitno navijas za Marqueza :)

      Jaz mislim da ima najvec moznosti Dani Pedrosa. Definitivno pa nas caka dobra dirka...

      Izbriši
    2. Je s tem kaj narobe? Ampak iz teksta, po mojem mnenju ni razvidno za koga sem.

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

MotoGP 2018 – Pred začetkom sezone

Vikend v Beogradu - F4 Euroleague in tekma Crvene zvezde

EVROPSKO PRVENSTVO V KOŠARKI - SLOVENIJA EVROPSKI PRVAK